Re: Jak řadu STM32 vybrat?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 12 13:24:53 CET 2024

Ja by som to zhrnul tak, ze komu staci to, co sa da vyklikat v CubeMX, tak
je pre neho lepsie HAL; ale akonahle chce cokolvek co je milimeter mimo
"beznych" pripadov, pre ktore je Cube/HAL urcene, tak aj tak musi prejst
celu cestu ktoru mu to klikanie urychlilo.

Inaksie povedane, to pociatocne usilie naucit sa pouzivat STM32 normalne
bez "kniznic" usetri mnoho prace v buducnosti.

wek

PS. Pre 'L0 su nejake velmi zakladne normalne priklady priamo na konci RM
(vychadza to zo Snippets, ktore bohuzial ST zaseklo este predtym ako by sa
doladili a rozvinuli)

PS2. Doporucujem zahajit pracu studiom; zakladne dokumenty su na st.com
priamo na stranke daneho mcu, toto je prehlad toho co je zaklad
http://www.efton.sk/STM32/gotcha/g67.html . Doporucujem si ich vsetky
aspon prezriet a precitat Reference Manual od zaciatku zhruba po kapitolu
preruseni. Nucleo doska ma vlastnu stranku, odtial treba User Manual a pod
tabom CAD je schema.