Re: Předzesilovač pro piezo snímač

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Únor 12 10:43:46 CET 2024

Přesně jsem si říkal, na co tam maj ten tranzistor:-)
Je zapojenej tak že nezesiluje, takže šum nesníží.
Mě přijde, že by mělo smysl ho použít jen když OZ byl bipolární.

Tady je teda nutnej kvůli tomu invertujícímu zapojení, ale to je taky
jedna z věcí co moc nechápu, proč je v těch audio věcech tak častý?

PH