Re: Kalkulačky (Bylo jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?)

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Únor 12 10:10:16 CET 2024

To máte pravdu. Ještě je přijatelnou náhradou kalkulačka v mobilu,
protože ten stejně u sebe vždycky mám. Ale zase jeto dotykový display a
ne tlačítka, což v dílně může vadit.

Martin Záruba