PC: piskani graficke karty NVIDIA Quadro P2000 ? nebo neceho jineho v pc ...

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Únor 12 05:16:46 CET 2024

dekuji vsem za info.
dneska mi snad prijde usb karta do pc, tak az to budu mit rozdelane,
mrknu na tu grafiku, jak civky, tak kondiky. treba bude neco videt na
prvni pohled(kondiky). pak muzu zkusit reklamaci.
a nakonec si treba budu MUSET udelat radost a koupit si novou grafiku.
kdyz jsem videl jakej vykon pri nizkem tdp je dneska mozny, tak me to
laka :-) je to prece na praci.
t.