PC: piskani graficke karty NVIDIA Quadro P2000 ? nebo neceho jineho v pc ...

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Únor 11 14:07:43 CET 2024

Pokud to budete lakovat, zkuste to po nanesení lepidla alespoň trochu
vyvakuovat. Stačí vysavač a deska v nějaké uzavřené krabičce.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW