Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Únor 11 18:28:12 CET 2024

No, nedá mi abych neodpověděl do konfery.
Ano, byly jiné časy. Obchodoval jsem s videostřižnami.
Jednou jsem inzeroval Matrox 500 a chlap mi napsal že jí okamžitě
bere a že mi ihned pošle 10 tis. Já na to, vždyť mne neznáte,
nikdy jsme spolu neměli žádný obchod a on mi napsal.
Máte číslo začínající 602 a to mi stačí to jsou solidní lidi.
Poslal peníze a já poslal kartu.
No, je to možná 20-25 let zpátky.
Na FB v komunitě "Sběratelé počítačů a hardware" je to velký průser.
Je jiná doba . . . snad to znáte.
Jó a to číslo 602 ..... mám porád.
Jindra Polívka