Re: OT: HW lepení v troubě?

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Sobota Únor 10 17:31:32 CET 2024

Dobrý den,

Táta měl něco podobného, ale nebouchalo to. Uvnitř byl váleček nějakého
jiného kovů, a když se to ořálo, tak se ten kov uvnitř roztáhl, a vytvořilo
to z válcového dříku soudek. Táta tvrdil, že se tím nýtovala letadla.

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora