Re: OT: HW lepení v troubě?

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Pondělí Únor 5 10:16:09 CET 2024

Když už se tady zašlo i do nýtování. Ve svém velmi ranném dětství jsem se potkal s "leteckými nýtky". Ten název je možná slangový podle toho, kde se to používá/používalo. Jednalo se o nýtky tak průměr 2 mm, délka tak 5 mm, s plochou hlavičkou a byly částečně duté. V té dutině pak bylo něco bouchacího. Stačilo na to klepnout nebo zahřát a bylo zanýtováno. Ne že bych to aktuálně potřeboval, ale už jsem si mnohokrát říkal, že to tak mít ......
Je dneska něco takového dostupné? Jen pro uklidnění - náboj do poplašňáku má větší razanci.
Král