Power banka

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Únor 8 19:33:41 CET 2024

Sice mám mobil s AMOLED, ale umí se rozsvítit jen na 10 s po klepnutí na zamčenou obrazovku. To už můžu rovnou stisknout zapínací tlačítko.

Po příchodu SMS umí zablikat nějakou animaci, ale pak zhasne. Takže když přijdu k odloženému mobilu, tak stejně nic nevidím.

Možná to půjde řešit nějakou aplikací 3. strany. Zatím jsem to nezkoumal.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, February 8, 2024 7:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: Power banka

Oni to asi berou tak, že když ten telefon má OLED display, tak že je tam těch LEDek tisíce vedle sebe, tak proč by tam dávali ještě jednu zvlášť.

Ono na tom OLED jde rozsvítit i jenom jeden bod, nebo shluk bodů, co LEDku jako stavovou supluje.

To mě se na telefonu líbí - že stále ukazuje čas. Sice stále někde po display poletuje sem a tam, ale je tam.

A jde tam přidat další věci co se mají ve stndby zobrazovat.

To by s LCD nešlo.