Power banka

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 8 19:16:28 CET 2024

Oni to asi berou tak, že když ten telefon má OLED display, tak že je tam
těch LEDek tisíce vedle sebe, tak proč by tam dávali ještě jednu zvlášť.
Ono na tom OLED jde rozsvítit i jenom jeden bod, nebo shluk bodů, co LEDku
jako stavovou supluje.

To mě se na telefonu líbí - že stále ukazuje čas. Sice stále někde po
display poletuje sem a tam, ale je tam.
A jde tam přidat další věci co se mají ve stndby zobrazovat.
To by s LCD nešlo.