Power banka

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Únor 8 18:33:14 CET 2024

Android Auto byl u mne taky jedním z důvodů k upgradu. Pak ještě nějaký SW problém, kdy upozorňování na události v kalendáři chodilo s obrovským zpožděním. A u jedné aplikace jsem musel zakázat aktualizace, protože novější verze už si nějak nerozuměla s mobilem. Jinak jsem byl spokojený.

U nového jsem si polepšil přítomností NFC, ale naopak si nemůžu zvyknout na absenci indikační LED. Výrobce k mobilu dodal černé plastové pouzdro, takže bylo úplně zbytečné vybírat barvu mobilu. To už je ale detail, který se dá vyřešit průhledným pouzdrem z Ali. Ve finále z toho nákupu až tak nadšený nejsem…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Thursday, February 8, 2024 6:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: Power banka

Já jsem měl ještě do vánoc Huawei P20 , celkem 7 let. Nabíjel jsem obyčejnou nabíječkou vždycky přes noc. V podstatě jsem nepozoroval ztrátu kapacity baterky.  Kvůli potřebě Android Auto jsem koupil Samsung G22 bez nabíječky, používán tu od toho Huawei. Zase nabíjím přes noc, snad ta baterka nějakou dobu vydrží.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW