Power banka

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 8 18:21:21 CET 2024

Já jsem měl ještě do vánoc Huawei P20 , celkem 7 let. Nabíjel jsem
obyčejnou nabíječkou vždycky přes noc. V podstatě jsem nepozoroval ztrátu
kapacity baterky.  Kvůli potřebě Android Auto jsem koupil Samsung G22 bez
nabíječky, používán tu od toho Huawei. Zase nabíjím přes noc, snad ta
baterka nějakou dobu vydrží.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje