Re: CL7708 - záhadný obvod ve wattmetru.

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Únor 7 09:01:31 CET 2024

Osadil jsem odpor 1k2 místo 220R, násobím tedy cca 5,45x.
A nyní to sedí, wattmer jsem nechal přesně přeskočit 4kWh a nabíjel jsem
do přeskočení na 5kWh, což znamená 1/5,45=0,183kWh, nabíječka ukázala
0,182kWh.
Takže 10 je moc, něco přes 5 je ok.

Martin Hanek