Rezanie plexiskla (filter na displej)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Únor 3 20:17:19 CET 2024

Já bych se zeptal na velikost polotovaru a produktu.
Mám laser 30x50cm, když se to vejde, je to hned, pokud ne, tak kámoš má
frézu, tam je potřeba počítat s tloušťkou nástroje a taky některé
materiály se mu na frézku "lepí" a pak hrozně frflá (kámoš).

Pokud bych to chtěl řešit komerčně, tak plehaso
(https://www.idilna.cz/), nebo rytecké materiály Praha (http://rmp.cz/)
Ale posílat to sem je asi blbost, každá lepší reklamka má použitelné
nástroje.
Jo a čínští plošňákáři taky řežou plexi:
https://www.elecrow.com/acrylic-cutting.html
https://jlc3dp.com/help/article/249-Polycarbonate-(PC)-CNC-Machining