Rezanie plexiskla (filter na displej)

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 3 19:07:54 CET 2024

pokud je to firma, co ma laser opravdu na plexi(PMMA), tak diry nejsou
problem ani D2mm do sily 10mm. je tam samozrejme ukos podle nastavene
optiky a paprsku, ale normalne ten "konusovej valecek" z ty 10mm plexi
vypadne :-)
urcite pri zadavani zduraznit, ze je dulezita co nejkvalitnejsi hrana,
jinak to muzou prohnat mega_laserem na rychlost a bude to jak vypalene
zhavym dratem. kdybych takovy vysledek nevidel, neuverim. priblizne cim
mensi vykon laseru, tak tenci rez a vetsi kvalita, ale za delsi dobu.
radeji si priplatit. na 1,5mm staci vykon pidi vykon.
a pokud nekdo pri rezani plexi malem "zapalil masinu", tak to nebyl
laser na plexi, nebo to nebylo plexi, ale polycarbonat a ten opravdu
laserem rezat nejde.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65