Re: Náhrada CR2032 pomocí LIR2032

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Únor 2 12:10:38 CET 2024

Tak se vám podařilo mne lehce 'odzelenit' a prostě koupím vetší množství
klasických CR2032.

Chtěl jsem tím řešit hlavně to, že přijedu na venkov a nefunguje
kuchyňská váha - žena nenapeče, nefunguje šuplera - já přece taky nemůžu
nic dělat :-)
A takovému nicnedělání jsem chtěl předejít pomocí těch akumulátorů.

Děkuji všem za reakce a přeji hezký (případně pracovní) víkend!!