Re: Elektromobily - obousměrné DC nabíjení a vše kolem

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Duben 30 11:02:33 CEST 2024

jak jsem tady nacerpal informace, tak pokud se li-xx pouziva v rezimu
cca 20-80% a polovelkej proud nabijet/vybijet + prijemna teplota okoli,
je zivotnost skoro nekonecna ?
to naopak v tom aute pujde dodrzet tezko, protoze tam jsou pozadavky
presne opacne, aby se vubec dalo pouzivat. rycle nabit,
super_elektro_odpich = rychle vybit, max. dojezd uz tak bidnej, kapacita
vyuzita na max a to vsechno i v zime :-)
doma by se ji libilo asi vice.
t.