Re: Dívky a elektronika

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pondělí Duben 29 22:18:26 CEST 2024

Když odhlédneme od děvčat, která presentují spíš sebe než svojí práci v
oblasti elektroniky, tak bych doporučil tuhle mladou dámu:

https://www.youtube.com/watch?v=7kkzIV5yTPQ

Na jejích videích je docela dobře vidět, že netočí sebe, ale svojí
sbírku retro počítačů a postupně se učí.
Přiznám se, že onu zaťatost se kterou si nejprve postaví osciloskop,
jaký si může ze své kapsy dovolit, aby si mohla opravit starý Commodore
C64 je chválihodná.

Zdraví PavelK