Re: Proè to není chyba?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 29 14:29:46 CEST 2024

Vím, že jste to napsal jako záměrnou nadsázku.
Ale dovolím si poznámku.

Já přetypování beru jako klad. Když čtu třeba svůj starý program, tak mi
to informačně
pomáhá, že tady se něco musí přetypovat, tak se asi v tím pracuje jinak
než obvykle
a je tady dobré se zamyslet proč.
Na rozdíl od toho, kdyby to fungovalo samo automaticky.

Je to až divné. Na mnohém v životě vidím spoustu nedostatků a říkám, že
takhle mi to nevyhovuje.
Ale zrovna jazyk C (nikoli už C++) je třeba pro mě něco, kde prostě
nevidím chybu. Že kdybych
to uměl a navrhoval bych to já, tak bych to udělal přesně takhle.
Prostě skutečná láska, taková jako je jinak snad jen v pohádkách.

PL