9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

AZe aze na seznam.cz
Středa Duben 24 22:09:14 CEST 2024

Došly mi tyto
https://vi.aliexpress.com/item/1005006010867210.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.63.164d18023IAlrl&gatewayAdapt=glo2vnm
uvádí na obrázku USB C, v textu micro (a že má superkapacitu 12800 mAh), ale má opravdu C USB, napětí naprázdno 9,15V a drží
https://vi.aliexpress.com/item/1005006358225265.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.57.164d18023IAlrl&gatewayAdapt=glo2vnm
ta má micro USB, napětí naprázdno kolísá mezi (9,30-9,45)V.
U obou je nabíjecí proud asi (0,30-0,35)A. Kapacitu jsem zatím neměřil.
aze

From: Jan Kuba
Sent: Wednesday, April 24, 2024 9:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: 9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

To nabíjení 300mA ukazuje na tu "správnou" variantu baterie. U baterí co teče při nabíjení ampéra a víc, je špatná varianta toho měniče.
Mě už ta moje baterka nefunguje, zkoušel jsem jí nabíjet z nabíječky která dá 2 Ampéry, chvíli to nabijelo a pak v baterce něco luplo.. a je po ní. Už ani nic nedává na výstupu.
Zkusím to otevřít, spíš ze zvědavosti nedělám si iluze že bych to nějak opravoval.