9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Duben 24 21:17:20 CEST 2024

To nabíjení 300mA ukazuje na tu "správnou" variantu baterie. U baterí co
teče při nabíjení ampéra a víc, je špatná varianta toho měniče.
Mě už ta moje baterka nefunguje, zkoušel jsem jí nabíjet z nabíječky která
dá 2 Ampéry, chvíli to nabijelo a pak v baterce něco luplo.. a je po ní. Už
ani nic nedává na výstupu.
Zkusím to otevřít, spíš ze zvědavosti nedělám si iluze že bych to nějak
opravoval.