Float na 8bit - minitest

Středa Duben 24 07:57:59 CEST 2024

Jo, taky mi prijdou obavy z float prehnane, ono to v principu tak
slozite neni, navic jsou jen bitove posuvy mantisy pred a po operaci a
nejaka logika se znamenkem a exponentem. Komfort prace s cisly je pak o
level jinde.
A pokud uz je nutny double, tak narocnost zakladnich operaci bych si
tipnul roste spis linearne nez rychleji, cili na cca dvojnasobek , jine
to bude u funkci typu sin, cos, log... ale zase asi jen vyssi pocet iteraci.