Float na 8bit - minitest

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 24 07:09:43 CEST 2024

Zaujimave.

Takze rezia cca 50 cyklov, scitanie cca 150 cyklov, nasobenie asi 200, delenie dvojnasobok.

V scitani zrejme dominuje normalizacia resp. uvedenie na spolocny exponent, a rozne okrajove testy. Nasobenie vo float je vlastne takmer jednoduchsie nez scitanie, lebo netreba to uvedenie na spolocny exponent, co je defacto uz tiez nasobenie.

Toto AVR ma HW nasobicku 8*8 aj delenie 16/8, vsak?

wek