Z80 konci

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 23 18:51:47 CEST 2024

No ale i tady autor píše, že to vyřešili takovou ojebávkou proto, že jim
v té době 7 bit refresh stačil.
Zřejmě by se dalo najít i nějaké místo v té 2-bitové inkrementovačce pro
7. a 8. bit, které by zablokovalo
přenos ze 7. do 8. bitu.
Nakonec jak tam i píšou, tak NSC800 už to natáhl na 8 bitů.
Mít to NSC800 byl v té době můj neuskutečněný vlhký sen.

PL