Re: TNC čidlo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 22 15:21:23 CEST 2024

Kohm by nebylo tak zábavné. Ale tam bylo "Koh".

A právě proto, že jsme v technické konferenci (kde člověk často narazí
na nové informace které dřív neznal),
tak mi hned naskočila dost používaná látka KOH, neboli hydroxid draselný.

A začal jsem uvažovat, jestli se to třeba nějak nekalibruje proti nějaké
fyzikální konstantě této látky, a jestli
to zase neukazuje na mou mentální nedostatečnost, že to neznám.

Naštěstí to tam pak bylo uvedeno ještě jednou jako 10 Koh, tak se to
celkem vyjasnilo.
Ale kdyby to zůstalo jen na tom "Schodují se do 0,01Koh", tak bych možná
ještě do teď přemýšlel, co to
vlastně znamená a jak se to tím hydroxidem kalibruje.
A teď nemyslím ten zřejmě schodovitý průběh. ;-)

PL