Re: Nastavení ochran balanceru u LiFePo4

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Duben 21 16:54:19 CEST 2024

Děkuji za postřehy. Je fakt, že když články budou rozbalancovane tak to
musí zachraňovat ochrana balanceru a ne nastavení omezeni napětí na
nabijecce...

Baterii mám tuto (4s):

https://www.mivvyenergy.cz/cs/lithiove-clanky/prizmaticke-clanky/clanek-lifepo4-50ah-32v-yinlong.html

Balancer tento:

https://www.mivvyenergy.cz/cs/bms-a-balancery/bms-pro-clanky-lifepo4/bms-4s-lifepo4-60a-32v-smart-bluetooth.html

Tento balancer je "pálič"?

Včera jsem ještě zkoumal ten "pád" napětí nabité baterie po připojení
zátěže cca 50W. Před zapojením zateze bylo večer (po nabijeni z FVE) na
baterii 14.49V. Po připojení cca 50W zateze to za cca 5 minut kleslo na
13.5V. To je normální?

Na nabíječce jsem nastavil:
Absortion 14.20V
Float 13.40V

Nyní mám nastaveno na balanceru toto (priloha).

MG