Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Petr P Rteppa na seznam.cz
Neděle Duben 21 12:24:10 CEST 2024

Nejsem na toto odborník ale máme v kroužku kolegu z firmy MCAE a ten mi hned
řekl několik řešení.
Leč jsem vše nezapamatoval. Tak pokud na firmu napíšete, tak určitě
dostanete relevantní odpověď.

Petr

"
Dobrý den

V práci jsem dostal za úkol vybrat 3D tiskárnu, věděli že mám něco doma tak
mi to hodili na hlavu. Jenže doma má nějakou A8, kde si nepřipadám jako
"tiskař", ale "ladič". No na doma a občas to nevadí, ale do práce bych
raději vybral něco kde nebudu muset "ladit" a obsluha bude tak jednoduchá že
se to naučí lidi sami ovládat, potřebuji dělat svoji práci a ne ladit
tiskárnu.
Zadání je zhruba cca:

   * cena do +/- 100000,-
   * tisk minimálně 200x150x200, více je lépe
   * celková spolehlivost, opakovatelnost
   * připojení ethernet
   * po nahrání podkladů a spuštění tisku tisk bez připojeného PC,
   * minimální náročnost na spuštění tisku
   * nízké náklady na servis
   * dostupnost náhradních dílů, bez nutnosti něco někde vyrábět
   * umístění na stůl, na vnější rozměry nejsou limity,

   * umístění v kanceláři/labině, po většinu času bez lidí

Prosím o nějaká doporučení co vybrat a kde koupit.