Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 20 18:36:52 CEST 2024

Dotazy od hloupého netiskaře:

1 - Jak prosím vychází reálná ekonomika tisku nějakého běžného výrobku
(řekněme půl-krabička na nějaké Arduino Uno nebo RPi) při srovnání SLA a
FDM?

2 - Jak prosím reálně časově vychází tisk téhož opět na SLA a FDM?
Předpokládám doufám správně, že u SLA je čas dán hlavně rozměrem v ose Z,
kdežto u FDM to bude součin X * Y * Z.

3 - Pokud se resin vytvrzuje UV, tak by se předpokládám měl dát vytvrdit
i na slunci.
Znamená to prosím současně, že je pak ten výrobek UV odolný (na rozdíl
asi od
většiny výrobků z FDM)?

Děkuji.
PL