Jak na stdio v gcc-avr?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 18 22:28:43 CEST 2024

Díky, to vypadá lépe než jen diskuze.
Taky je hezký že je tam hned example.

Ale první pokus nedopad, objevil se error, kterej jsem ještě nikdy
neviděl:-)

na řádku:
static FILE mystdout = FDEV_SETUP_STREAM(uart_putchar, NULL,
_FDEV_SETUP_WRITE);
3x stejně protestuje:
Severity    Code    Description    Project    File    Line
Error sorry, unimplemented: non-trivial designated initializers not
supported  stdio64dd32 main.cpp 145

PH