Jak na stdio v gcc-avr?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 18 18:34:21 CEST 2024

A preco pouzivate nejaku prastaru kopiu toho manualu, a nie original?

https://www.nongnu.org/avr-libc/user-manual/group__avr__stdio.html

K tomu existuje aj demo co sa vola stdiodemo, a je sucast balika avr-libc
http://download.savannah.gnu.org/releases/avr-libc/ pod
[avr-libc-2.1.0]/doc/examples/stdiodemo/.

Vlastne ta moja kniha nie je nic ine ako trocha rozsiahlejsi popis toho
dema...

Na druhej strane, ja osobne som to nikdy nepouzil. Asi som uz bol pisal, ze
printf() v jednocipoch je u mna jednoznacne a definitivne nie.

wek