Re: [MECH] Kombišrouby skrz plechovou střechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 18 21:46:40 CEST 2024

Ještě poznámka: anglicky se to jmenuje Hanger Bolt.
Tak snad aspoň někde ve světě na to najdu oficiální postup montáže.
Ani u toho Fischera nejsou stanovené doporučené průměry vrtání,
což je u jiných montážních prvků celkem běžný standard.

PL