Re: [MECH] Frézování EPDM

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 16 23:24:11 CEST 2024

Děkuji za informace.
V pravý čas, zrovna se chystám na to vyrazit.
Tak po Vašem postu zvednu otáčky. Je fakt, že to EPDM vydrží tepelně víc
než plast,
takže se nebude natavovat na frézu, což je při vyšších otáčkách u plastu
stává.

Levé frézy nemám. Ten materiál ale bude přitažený v poměrně dost místech
šrouby ke spotřební dřevěné podložce.

Tekutý dusík neumím. Nevím, kal bych na něho šel.

Díky.
PL