Re: ESPEasy + DS18B20 + zobrazování hodnot na interním webu ESPEasy

petr512 per512 na seznam.cz
Neděle Duben 14 16:02:04 CEST 2024

   Problém vyřešen,

   kdyby někdo potřeboval, existuje perfektní rozšíření - dashboard pro
ESPEasy - easyfetch, které se jednoduše nahraje do souborového systému
na zařízení ESPEasy a po restartu je doplněk ihned funkční. Vidí
zařízení a zobrazuje hodnoty jimi měřené (v mém případě několik DS18B20).
   Navíc je možno na dashboard přidávat funkce a to včetně tlačítek a
zobrazování i systémových proměnných například...
   Projekt je k dispozici na Githubu:
   https://github.com/chromoxdor/easyfetch
--

   Petr