Re: ESPEasy + DS18B20 + zobrazování hodnot na interním webu ESPEasy

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Sobota Duben 13 23:01:08 CEST 2024

Jestli stačí json nebo csv výstup, tak něco jako:
http://<espeasyip>/json?view=sensorupdate&tasknr=2 - nechce to heslo.

Podrobněji na https://espeasy.readthedocs.io/en/latest/Reference/URLs.html

Pokud potřebujete nějakou hezčí tabulku, tak jedině si napsat html s
javascriptem, který to bude tahat z toho jsonu. Ten html soubor pak muzete
ulozit do filesystému toho espeasy a pristupovat k tomu http://IP/soubor.
html - to taky nebude chtít admin heslo a ještě to ten javascript může
refreshovat. Mám to takhle někde použité a celkem to šlape.

LB

Ps: jinak já teda ESPEasy celkem miluju. Zachránilo mě to už od dost
opravdového programování, teď už jenom scriptuju :)

---------- Původní e-mail ----------