Re: Bočník a prudké změny proudu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Duben 13 16:05:58 CEST 2024

Když jsem to tenkrát ze srandy počítal, zjistil jsem, že ten přívodní
kabel tvoří nezanedbatelnou část pracovní indukčnosti. Jinak řečeno -
musí se s tím počítat, protože délka přívodů je srovnatelná s délkou
toho děla a v modelu to má charakter indukčnosti, resp. odpor a kapacita
se zanedbává, protože v kondenzátorech jsou to hodnoty zpravidla o pár
řádů větší.

Mrazík