RE: [OT] - Česká pošta

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Duben 10 16:22:49 CEST 2024

Mimochodem, jak nedávno byla řeč o spolehlivosti té mobilní sledovací aplikace, tak 8 dní mi šla zásilka z Číny přes Holandsko do ČR. Už od Holandska se dala otevřít v té žluté aplikaci.
V ČR pak jde už přes týden z pražské vyměřovací pošty na hlavní poštu v Jindřišské, dnes už ji druhý den mám doma a v aplikaci je stále ve stavu "v přepravě" z odbavovací na doručovací poštu 😊
Tak to jen tak na doplnění...

Jakub Šerých