Re: [OT] - Česká pošta

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Duben 10 15:39:39 CEST 2024

Štěstí se na mne usmálo, pošťák dorazil v 15:35 a řekl, že to někdo žertoval na depu, že tak dlouho on nepracuje.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <FULDA na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 4. 2024 11:26:14
Předmět: [OT] - Česká pošta

Tak zase čekám jednu zásilku, kterou má doručovat "vy víte kdo". A protože jsem netrpělivý, tak jsem se podíval do trackingu a tam jsem zjistil:

"Typ zásilky: Komerční zásilka ve zvláštním režimu, Ekonomický, Hmotnost zásilky: 0,12 kg, Výše dobírky: 0 Kč, Počet kusů: 1 kus
    Předpokládaný termín doručení: 10.04.2024 mezi 16:10 a 18:10 hod."

Čili identifikovali jsme komerční zásilku, takže jsme naplánovali doručení na večer. V pracovní době doručujeme pouze privátní.