Vrata

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Duben 10 09:28:57 CEST 2024

Podle mně se poloviční rychlost řeší tak, že triak k tomu asynchrinímu motoru se otevírá jen každou třetí půlvlnu,
Lubor
PS. uvítal bych hotový program na řízení vrtat (nebo čehokoli s koncáky), není něco na githubu?
> Od: "Aleš Filip" <konference.afilip na centrum.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 10.04.2024 08:28
> Předmět: Re: Vrata

Ahoj,

  Ano, to je přesně ona. Teď se mi to povedlo opravit celkem rychle. Ale ta deska je tam už asi 15 let, na displeji není už skoro nic vidět, jak je vysvícený. Proto jsem přemýšlel o tom, že kdyby deska odešla nějakým neopravitelným způsobem, tak bych vyrobil vlastní z Arduina. Nová stojí asi 6kKč. 3/4 funkcí stejně nepotřebuju. Podle mě se nenastavuje síla, ale jenom proud, při kterém se mají vrata zastavit (jsou posuvná), když narazí na překážku. Stejně jsem to v zimě nastavil naplno, protože to začalo přimrzat, a nechtělo se to dovírat. Jenom mě napadlo, jak je tam udělané to snížení rychlosti při stejné síle, jako když to jede naplno. Kdyby mě to někdy donutilo tu desku vyrábět. I když ta funkce je asi také zbytečná. Ta vrata zase nejedou tak rychle, aby nestihla zastavit na pár centimetrech.

 -