Vrata

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Středa Duben 10 08:27:54 CEST 2024

Ahoj,

  Ano, to je přesně ona. Teď se mi to povedlo opravit celkem rychle. Ale
ta deska je tam už asi 15 let, na displeji není už skoro nic vidět, jak
je vysvícený. Proto jsem přemýšlel o tom, že kdyby deska odešla nějakým
neopravitelným způsobem, tak bych vyrobil vlastní z Arduina. Nová stojí
asi 6kKč. 3/4 funkcí stejně nepotřebuju. Podle mě se nenastavuje síla,
ale jenom proud, při kterém se mají vrata zastavit (jsou posuvná), když
narazí na překážku. Stejně jsem to v zimě nastavil naplno, protože to
začalo přimrzat, a nechtělo se to dovírat. Jenom mě napadlo, jak je tam
udělané to snížení rychlosti při stejné síle, jako když to jede naplno.
Kdyby mě to někdy donutilo tu desku vyrábět. I když ta funkce je asi
také zbytečná. Ta vrata zase nejedou tak rychle, aby nestihla zastavit
na pár centimetrech.

--
Aleš Filip
/http://xanadu.khnet.info/