Re: Věčný dron

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Duben 9 13:32:45 CEST 2024

Mě to na tom videu napřed taky zarazilo, ale pak jsem si řek, že to
nevadí. Prostě bude skenovat dráty a před dalším sloupem zastaví, dá se
nabíjet a operátor se mezitím podívá, jestli jestli není nějaký d;vod se
třeba vrátit a nějaký detail vyfotit líp. A ten operátor jich bude mít
na starosti třeba 10.

Ale je otázka, zda se to nedá ještě odlehčit a tím snížit spotřebu, nebo
naopak udělat silnější trafo. Tak nějak předpokládám, že použili nějakej
standardní komponent a speciální by klidně moh bejt lehčí a výkonnější.
Když bude tvarem víc připomínat nacvakávací ferit, tak se stejné L
dosáhne s nižší hmotností, než při skoro čtvercovém pr;řezu.

PH