Re: Věčný dron

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 9 13:07:35 CEST 2024

Dobrý postřeh, řekl bych.
Který to odsouvá z polohy použitelného řešení do polohy zajímavého
studentského projektu.

To už je lepší triviální řešení, které jsem udělal švagrovi.
Je vášnivý letec. Ale skutečná letadla, ne tyhle dětské multikoptéry,
staví vícemotorové makety reálných letadel.
Má elektrokolo s přívěsným vozíkem, kde ta letadla vozí.
A udělal jsem mu nabíječku, napájenou z baterku toho e-kola.
Jedno letadlo lítá, za tu dobu se nabijí druhé 2 baterky.
Tak podobný režim třeba s elektrickou čtyřkolkou by byl pro dohled nad
vedením rozhodně použitelnější.

Škoda, vypadalo to jako pěkný nápad, než to pan Fučík pokazil.

PL