RE: [Mech] Triky na šrouby

ok2mtm na seznam.cz ok2mtm na seznam.cz
Pondělí Duben 8 16:47:14 CEST 2024

Ještě mě napadlo, jestli by ten jeden šroub nemohl mít opačný závit...
Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Monday, April 8, 2024 4:41 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [Mech] Triky na šrouby

nekdy to chce opravdu kvalitni vercajk. podle obrazku by se tam vesla
normalni 1/2 gola, tedy prodlouzeni + orech imbus. je potreba se do toho
poradne oprit(pritlacit co clovek vazi)) a pak zabrat. tyhle veci davaj
vetsinou jen jeden pokus. pokud to pri prvnim pokusu ausus vercajkem
zvejknu, je vymalovano. nechci nikoho podcenovat, jen osobni zivotni
zkusennost.
kamarad/autar kdyz mi pred xx rokama opravoval motor v 1000mb a vsechny
srouby vcetne hlavy povoloval racnou. ja rikal, ze si ji znici. a on, pokud
to nezvladne je t oracna k prdu :-) byla to 1/2 tona s tim cernym kulatym
plastem. mam ji taky, drzi roky, ale uplne neriskuju a na problemovy srouby
se vezme trhak, nebo poradny tecko + trubka.
t.