Re: [Mech] Triky na ¹rouby

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondìlí Duben 8 16:40:46 CEST 2024

nekdy to chce opravdu kvalitni vercajk. podle obrazku by se tam vesla
normalni 1/2 gola, tedy prodlouzeni + orech imbus. je potreba se do toho
poradne oprit(pritlacit co clovek vazi)) a pak zabrat. tyhle veci davaj
vetsinou jen jeden pokus. pokud to pri prvnim pokusu ausus vercajkem
zvejknu, je vymalovano. nechci nikoho podcenovat, jen osobni zivotni
zkusennost.
kamarad/autar kdyz mi pred xx rokama opravoval motor v 1000mb a vsechny
srouby vcetne hlavy povoloval racnou. ja rikal, ze si ji znici. a on,
pokud to nezvladne je t oracna k prdu :-) byla to 1/2 tona s tim cernym
kulatym plastem. mam ji taky, drzi roky, ale uplne neriskuju a na
problemovy srouby se vezme trhak, nebo poradny tecko + trubka.
t.