OT:Fusion 360

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Sobota Duben 6 11:28:03 CEST 2024

Dobrý den,

Já jsem kdysi zkoušel vyrábět tišťáky na laseru, který používal kamarád na
výrobu razítek. Vypálit barvu nastříkanou na mědi šlo, ale laser se musel
trochu rozostřit, protože jinak byly v barvě jemné vlasové nevypálené
zbytky. Pálit měď nešlo. Hořel i laminát pod mědí, byl černý, a nedivil
bych se, kdyby i trochu vodivý.

S pozdravem,
--
 Ales Filip