DCF signal

Středa Duben 3 23:12:21 CEST 2024

Nám se letos po mnoha letech poprvé naopak DCF hodiny přeřídily v noci samy. Obvykle
bylo potřeba je za trest, že si nevzpomněly, dát na balkon a pohrozit jim, že v té
zimě zůstanou, dokud neukážou něco lepšího. Ale letos hned ráno už byl nový čas. A
vypadal dost uvěřiteně, ne že by se to synclo na nějaký náhodný šum.

D.O.