DCF signal

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 3 14:19:06 CEST 2024

Mne sa pri Senci prepli vsetky, ale nenapadlo ma ich pozriet skor nez
vcera...

Ale rodicia (pri Lucenci) vravia, ze uz niekolko rokov to trva aj tyzden
kym sa chytia; a predtym to bolo spolahlivo za jednu noc.

Mozno by bolo zaujimave sa skusit pohrat s nejakym spektrakom co vie ist
tak nizko, ale ak aj by som nieco zaujimave uvidel, co s tym, ze.

wek