Re: IO pro step-down měnič z 80V na 24V cca 20W

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 29 15:27:40 CEST 2023

Ono to tam nikdy není uvedeno stylem jako u elytů, že by tam byl ripple
current max.
Ale bejvá tam ztrátový činitel, tepelný odpor (nebo se musí dohledat
přes pouzdro), maximální teplota, případně maximální oteplení. Pak se to
dá spočítat. Pozor, při uvedeném max. oteplení vyhází horší Imax, třeba
i 1A. Někdy bejvaj grafy.

https://cz.mouser.com/datasheet/2/281/1/GCM32ED70J476KE02_02A-3135627.pdf
(obrázek ze str.13 vložen sem)
Tohle je zrovna ten horší případ s max. oteplením do 20°C, ale zároveň
zrovna tady nastane v podstatě od 4 A:-) Ale podobnej graf jsem někde u
Samsungu viděl s hranicí oteplení kolem 1 A.

Prostě, pokud na tom záleží, číst datasheety, číst datasheety, číst...

PH