Re: IO pro step-down měnič z 80V na 24V cca 20W

Čtvrtek Září 28 16:31:16 CEST 2023

Nojo, ale SEPIC tahá veškerý proud přes kondenzátor. Sice nejjednodušší
je tam dát elektrolyt, ale když to nemá jen přežít záruku, asi je lepší
použít keramiku. Jenže nikde jsem se pořádně nedočet, jakou proudovou
zatižitelnost mají keramické kondy. Sice je už mnoho let používám tak,
že přes 35 kondů 4M7/50 ve 1210 jdou impulzy až 150A a snad nikde nic
neodešlo, ale ty impulzy mají max. několik us a opakovací kmitočet je
300 Hz. Takhle ve zdroji nevím. Dokázal by mě někdo nasměrovat?

Anděl