Re: IO pro step-down měnič z 80V na 24V cca 20W

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Září 28 13:53:25 CEST 2023

Jo a když se výstupní napětí hodí k napájení švába, tak se dá samozřejmě
napájet z výstupu.

Pokud se použije topologe buck s tranzistorem nahoře, může se napájet z
výstupu přes pomocnou diodu, přičemž se C nabíjí v době po rozepnutí,
kdy mínusy defakto spojuje dioda co je z tranzistoru na GND výstupu.

Dá se s tím takhle různě kouzlit.
Já mám v podobných případech radši SEPIC, protože často chi zároveň
ovládání z DAC a místo oscilátoru pulzy z procesoru.

PH