zasuvky v nemecku 1/PE/N , L, zem, N

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 27 14:35:09 CEST 2023

Lze. Vždyť to píšu.
Místo rozděleni = zakopaný ingot.
Kolik je míst rozdělení, tolik zakopaných ingotů.

Od tohoto místa samostatně PE, po kterém nejde žádný pracovní proud.
Takže je-li dál další rozvaděč, musí být od toho předcházejícího místa
se zakopaným ingotem připojený samostatným drátem PE.

Pokud by z nějakého důvodu tam nemohl být ten samostatný drát PE, tak
pak to rozdělit v tom dalším rozvaděči, ale to znamená další zakopaný
ingot u tohoto druhého rozvaděče.
Což je cenový nesmysl, takže v praxí rozdělím jednou, a pak do všech
pobočných rozvaděčů vedu 5-ti drátem.

PL